Oferta dla niemowląt i dzieci w wieku przedszkolnym.
W roku szkolnym 2016/2017 Poradnia ma w ofercie:
Badania i terapie:
- PSYCHOLOGICZNE
- PEDAGOGICZNE
- LOGOPEDYCZNE
- REWALIDACJA
- SI
- PRZEPROWADZAMY RÓWNIEŻ TESTY PRZESIEWOWE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH W KIERUNKU ZABURZEŃ ROZWOJU MOWY I KOMUNIKACJI, RYZYKA DYSLEKSJI, I INNYCH.
A także zajęcia dla dzieci w wieku od 1 r.ż. do 6 lat:
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – bezpłatnie od stycznia 2017 r. dla dzieci posiadających opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.
- „Matematyka dla smyka” – zajęcia wspomagające kształtowanie gotowości do nauki matematyki oraz usprawniające umiejętności grafomotoryczne.
- Akademia sukcesu – maluch” – zajęcia profilaktyczne i korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci, u których stwierdzono ryzyko wystąpienia dysleksji, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, słuchu fonemowego i pamięci fonologicznej.
- „Sprawnie łapię, wysoko skaczę” – ogólnorozwojowe zajęcia stymulujące z elementami integracji sensorycznej, szczególnie polecamy je dzieciom mającym problemy z koordynacją ruchową i wzrokowo-ruchową, niezbornych ruchowo. Jeśli widzisz, że twoje dziecko często się potyka, wydaje się nieuważne, nie umie skakać na jednej nodze, wspinać się, nie może nauczyć się, która rączka jest lewa, a która prawa – to są właśnie zajęcia dla twojego dziecka!
- „Mam dwie ręce – nimi kręcę” – kontynuacja oraz utworzenie nowej grupy. Są to zajęcia dla dzieci o obniżonej sprawności grafomotorycznej (dzieci nieprawidłowo trzymające kredkę/ołówek, nieestetycznie rysujących, piszących).
- „Pomysły na zmysły, czyli turlanki i malowanki” – zajęcia dla dzieci w wieku od 1 r.ż. do 3 lat. – kontynuacja oraz utworzenie nowej grupy.
- Indywidualnie dopasowane zajęcia i terapie dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
Pomagamy dzieciom odnaleźć pasję, rozwijać talenty
i pracować nad słabszymi stronami rozwoju!
Wydajemy opinie m.in. w sprawach:
- wczesnego wspomagania rozwoju,
- odroczenia rozpoczęcia spełniania przez dziecko obowiązku szkolnego,
- dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb edukacyjnych ucznia,
- o specyficznych trudnościach w uczeniu się,
- udzielenia zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki,
- przyjęcia ucznia gimnazjum do oddziału przysposabiającego do pracy,
- pierwszeństwa w przyjęciu ucznia z problemami zdrowotnymi do szkoły ponadgimnazjalnej,
- objęcia dziecka pomocą psychologiczno-pedagogiczną w przedszkolu, szkole lub placówce,
- inne opinie w sprawach związanych z kształceniem i wychowaniem dzieci i młodzieży (np. dla PZP, poradni foniatrycznej, Sądu).
Rodzice zawsze mogą liczyć na poradnictwo, konsultacje i kubek ciepłej herbaty 🙂